ska baka

Chacha bloggen. ;)
Vaknade ju som sagt jätte tidigt imorse. Efter frukosten åkte jag och mamma till Fäboden (djuraffär) och köpte mat till Mio. Det blev ju såklart entrecôte, potatisgratäng och bearnaisesås. Närå, bara Hanna och jag som har bästa humorn! ;D Sen kollade vi på djuren där också, älskar att kolla på dom... Såg en skitsöt hamster, hon var färgen mandarin, fast den här va nästan vit, eller den va vit fast några ljusbruna/aprikosfärgade fläckar på huvudet och en ljusbrun ål. :')
Sen efter åkte vi till ica och köpte lite mat, bl. a. citroner, eftersom jag ska baka citronrutor. :D Snart. Sen hyrde vi en film också, kommer inte ihåg vad den hette som vi ska kolla på ikväll. :)
JAG MÅSTE LETA EFTER MIN UPPKOPPLINGSSLADD!


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0