så..

Hej sötnosar!

Idag har jag varit med Hanna B! Vi är bäst... ♥ Först gick jag till hennes stall, eftersom att hon hade glömt sina skor hemma. Hur lyckas man... Haha så jag tog med mig ett par extra. :D Vi gick till ICA, köpte tortellinis (STAVAS???) och ostsås haha. Vi gick hem till henne och käka, gott. (a) Sen kollade vi på film, "Flickan som lekte med elden". Den va bra. :) Vi åt popcorn också. :D Puss på Hanna! :*

JÄVLA SNÖ FÖRSVINN NU! Ja, imorse vaknade man och såg att det snöade ute. JIPPIE. Not.

Först vinter... Sen ännu mer vinter... Sen vår! Alla glada! :D Sen vinter igen... -.-

Hoppas vårtanten gör så att det blir vår igen. (HAHAH BERNICE ASG!)

 

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0