pluggar

Hej!
Ni kanske redan har fattat att jag pluggar. ;) Iallafall pluggar jag till SO prov, det handlar om ekonomi. Jippie. Not. Har kanske provet imorgon, kanske inte. Vet faktiskt inte, för resten av klassen hade provet förra veckan och jag ska ha det den här veckan.
Imorgon blire skola som sagt. Ska bli kul och träffa alla! :)
Idag har jag bara varit hemma. Har tagit det lungt och så. På eftermiddagen åkte jag in till stan och träffade Hanna vid centralen. Kulkul! :) Sen gick vi en bit och träffade annat folk. De va kul, fast va bara där typ 5-10 minuter för jag skulle till sången. Jag är ju lite förkyld, och va jätte täppt i näsan. Men duktiga jag hade ju glömt närssprayen hemma. -.- Men de gick att sjunga iallafall. :) Fast sen när jag va på väg därifrån kollade jag i mina fickor och letade typ efter pengar eller nåt, hittade inga pengar, de va i plånboken, men jag hittade en nässpray! Lyckat, säger jag bara. Sen kollade jag runt lite på stan.

ska dra puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0