llöörrddaagg

Hej sötnos! ;)
Idag har jag:
- Packat
- Handlat mat med pappa
- Packat lite till
- Städat Mios bur
- Sen en massa i mellan
IMORGON ÅKER JOHANNA TILL TÄNNDALEN!
Kommer vara där en vecka. Ska ta med mig datorn men finns risk att det inte finns någon täckning, så vet inte om jag kommer uppdatera på hela veckan. Men för er som har mitt nummer nås jag på mobil. ;)
Har som sagt städat Mios bur nyss, så nu springer hon runt för alla krafter i buren och gör det hemtrevligt. Och springer en jävla massa i sitt lilla hjul, det är ju bra! :) Förut gillade hon inte sitt hjul, men nu gör hon det! :D
Senare ska jag kolla på Melodifestivalen. :)
Ha det bra, kram!


Kommentarer
Postat av: adina

fast jag har en vecka kvar av mitt godisförbud :O

2010-03-07 @ 09:32:03
URL: http://miniadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0