johanna is back in town !

Nu är jag hemma igen!
Har ju varit i Tänndalen i en vecka. :) De va skit kul! Förutom att det var rätt blåsigt, och jag var förkyld. Va hemma i stugan en dag för att jag hade ont i halsen och i huvudet, efter det blev det mycket bättre! Fast nu håller halsontet på att komma tillbaka... Suck... Hoppas det försvinner.
Idag har jag åkt bil typ hela dagen. Eller... Halva åtminstone! x) Lyssnade på massa låtar som påminde mig om typ förra sommarn och så... Mysmys.
- Så jävla skönt att vi är lediga imorgon asså! :D Vette fan va jag ska göra. Nåt blir det iallafall. :)

Nedräkningen till påsklovet har börjat.
byebye lingonpaj


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha ja eller jag ska börja, har sjungit sen jag var liten och så :P

Dudå? :D

2010-03-14 @ 22:29:44
URL: http://bibbiojuju.blogg.se/
Postat av: erika

hihi, älskar bildfen! (a)<33

2010-03-16 @ 17:03:57
URL: http://erikaalaarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0