godmorgon ♥

Godmorgon!
Nu är klockan ungefär kvart över 9 på morgonen. Vaknade och kunde inte somna om, typiskt... Somnade igår framför tvn och när jag skulle gå upp och göra mig i ordning och så skulle jag ju förstås bara känna lite på sängen. Och så somnar jag ju såklart. Med tänd lampa över huvudet. Så vaknade nyss och hade kläderna jag hade på mig igår på mig. Och jag var sminkad. Jag hatar när man vaknar med sminket på, känner mig så ofräsh då. Men har tagit bort det nu haha.
Idag är jag inte säker på vad jag ska göra. Vill åka till stan eller gränby med mamma, vill köpa lite saker. Och så måste jag snabbstäda mitt rum också. Jag är så konstig. Om jag är typ nere i vardagsrummet eller i köket kan jag gå och plocka lite, städa liksom så att det ska se fint ut och så. Men i mitt rum är det nästan alltid stökigt. JOHANNA DU MÅSTE BÄTTRA DIG FÖRFAN!
En till sak jag också ska bättra mig på är att äta mer frukt och grönsaker. Grönsaker är jag ganska bra på att äta men frukt äter jag väldigt sällan. Kan bero på att jag är allergisk mot en av dom som jag tycker om mest - äpplen. Får jätte ont i halsen när jag äter det. Typ nån skolsyster eller nåt sånt har sagt att man kan lätt bli allergisk mot äpplen när man är allergisk mot pollen och päls som jag ju är. Men jag kan börja äta annan frukt som inte är äpplen!

Hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0