fredagsmyyys !

Hej bloggen och alla söta läsare!
Sitter här och kollar på tv.
Idag har jag varit som vanligt i skolan. Va väl okej, fast gick lite extra segt idag faktiskt haha. Gjorde SO provet, ekonomi. Gick rätt bra faktiskt, bättre än jag trodde iallafall. Hade inte pluggat, bara typ 5 minuter innan provet. Glömde att jag hade det idag liksom, skrev inte i det i min loggbok, lyckat haha. På NO:n lärde jag och Hanna oss dator språk. Haha sämst vi är gumman! *BÄST
Efter skolan åkte jag, Sara och Hanna till stan. Där träffade vi Mimmi. Vi gick runt lite och kollade på bröllopspresent till Hannas och min gymnastikledare. Vi hittade lite grejs, men köpte ingenting, behöver snacka lite med gruppen först. Sen åkte vi hem till Mimmi och käkade lite mackor, fast jag hann inte mycket mer, för skulle hem. Mamma och pappa ska vara borta ikväll, och Emil och jag ska vara hemma själva och typ kolla på film eller nåt sånt hihi.
Har varit en great dag iallafall, pusshej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Hahahahahah jaa ;D <33333

2010-03-27 @ 00:38:04
URL: http://frankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0