blogguppehåll

Hej bloggen !
Det var flera dagar sen jag bloggade sist. Riktigt dålig uppdatering.
Det har varit många inlägg nuförtiden som börjar med Dålig uppdatering. Så jag funderar starkt på att ha ett blogguppehåll, en vecka eller mer. För att liksom locka fram lusten att skriva igen. Om ni fattar. För det känns ganska meningslöst att ha en blogg som man skriver i nån gång ibland, man får ju noll besökare iallafall.

Så nu kommer jag ha blogguppehåll!
Vet inte hur länge. Kanske kommer skriva nåt ibland, vet inte, jag kan inte kolla framtiden så tyvär kan jag inte ge ett direkt svar haha. :)

HA EN BRA PÅSK!
Puss och kram
/Johanna

HAHA! Hade lite kul i Picnik... This is who I am. :D

suddig bild eftersom jag förstorade den lite hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0