WOHOO !

SISTA DAGEN I 7AN IDAG!
Glad glad glad glad glad glad glad GLAD!
Idag har vi städat lite på skolan och sånt. Så ofräscht på vissa stället asså! :s Euuw. Senare va det final i La Liga, fotbollsturneringen, men vår klass var ju inte med så vi spelade spel och kort i klassrummet istället. På eftermiddagen var det brännbollsturnering mot alla 7or, vi kom inte till final.
Imorgon ska vi samlas i samlingssalen klockan 9 då vi har någon slags avslutning, sen får vi sommarlov! :D
Nu ska jag iallafall städa lite i mitt rum. Det tar lång tid för mig, jag vet... Men jag hittar alltid någon gammal grej som är fylld med massa minnen som jag bara måste kolla igenom, haha! Nås på mobil.

Pusshej


gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0