SOMMARLOV!

Hello bloggen.
Vaknade imorse. Kollade ut. Vad såg jag? Att det regnade! Man bah: Yeah, vanlig dag i skolan: bra väder, vanlig dag i skolan: bra väder, sommaravslutning: dåligt väder. Samma sak som förra året, regnigt. Aja, fick skjuts av mamma och pappa till skolan, tur det annars hade jag väl varit skitblöt och sminket hade runnit. Själva skolavslutningen var kul, men väldigt annorlunda än på min gamla skola. Både bra och dåligt.
Efteråt följde Bernice med mig hem. Vi bakade kladdkaka, men det fattades ägg så vi gick till ica och köpte det plus lite annat. Vi var ju så coola så vi tog på oss dunjackor haha! Medans alla gick runt i avslutningsklänningar och shorts gick vi omkring med dunjackor, inte konstigt att alla kollade. Men det regnade satt... När vi kom hem bakade vi kladdkaka och gjorde pannkakor. Mästerkockarna Johanna och Bernice jag svär! ;d Sen satte vi oss med kladdkakan framför "Linas kvällsbok". Haha sist vi såg den var ju bäst! "Shit han ser precis ut som Danne!" "Han då!" "Alla ser ju ut som Danne!" Crazy...
Skulle egentligen gått på Fett med kärlek ikväll, men det blev inte så. Vi ska ha gäster så. Men kanske ändå inte skulle orkat gå, har ont i huvudet och det skulle inte vara så skönt med dunkande musik då.
Sist men inte minst:

Mio fyller 2 år idag! Grattis till min älskade hamster. :*

Nu kommer dom vilken sekund som helst.
Puss hej leverpastej. (eeuw)



Söta Bernice för länge sen :*



Kommentarer
Postat av: bernice

usch för bilden! japp vi är mästerkockarna number one, tack för dagen loveu (a)<3

2010-06-12 @ 18:45:17
URL: http://bernicebauers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0