sista juni tvåtusentio

Hej sötnosar.
Dagen igår var underbar! Åkte båt med Josefins familj och Josefin och jag badade flera timmar. Vi var som två sjöjungfruar haha. Iallafall var det skit kul. Sen sov jag hos henne och vi kollade på två filmer som gick på tv halva natten. Nästan hela. Iallafall, den första filmen hette "Köplust", gammal film, den handlade om en gubbe som kom till en liten stad och öppnade en antikaffär. Han försökte typ göra så att alla i den där staden skulle döda varandra, han var typ djävulen eller nåt sånt. Filmen var en skräckis, men den var inte läskig alls typ. Efter den kollade vi på "Anacondas: The hunt for the blood orchid". Den handlade om ett gäng forskare (?) som skulle ut i djungel för att söka efter en slags blomma. Men då möter dom en massa skitstora ormar som försöker äta upp dom och sånt.
Det var en äventyrsthriller, men den var klart läskigare än den andra filmen iallafall.
Idag vaknade vi vid 12 och efter några timmar kom Bernice och då åkte vi till Almunge och badade. Så skönt det är i vattnet nu asså! Iallafall hade vi det mycket trevligt. :)
Imorgon kanske vi ska åka till vetrinären med Mio, hon mår inte så bra...
Sen ska jag kanske träffa Hanna. :)
Nu ska jag... Vet inte va jag ska göra. Kolla på tv tror jag haha. Puss.

Anacondas: The hunt for the blood orchid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0