rubrik?

Hej alla mina söta läsare!
Idag har vädret varit på topp verkligen. Älskar när det är så här! Har legat i solen mest idag, fast sen fick jag ont i huvudet och då gick jag in och kollade på tv. Därinne var det mörkt, älskar den känslan efter man varit ute i solen och solat och sen kommer in och där är det mörkt och svalt... Haha, jag vet inte varför men. :D
Senare på eftermiddagen träffade jag Amanda, vi käkade pizza och åt glass, ytterst trevligt! Haha. ;)
Imorgon ska vi åka till stugan. Kommer vara där tills... Vet inte hur länge faktiskt. Kanske bara några dagar, kanske en vecka... Kanske borde fråga mammi och pappi? Bra idé där Johanna! Men iallafall så kommer jag inte kunna uppdatera bloggen därnere, först och främst är det skitdålig täckning för datorn, det ligger ju på landet och allt och sen kommer jag nog inte ha så mycket tid över till datorn. Men jag nås såklart på mobil, för er som har mitt nummer dårå. ;)
Får se om jag hinner slänga in ett inlägg imorgon innan vi åker, men det tror jag. Men iallafall:
Hoppas alla får en härlig midsommar!

Pussar


Tråkig bild, men nån bild iallafall.
;) Är bildfattig just nu, usb-sladden är ju borta satt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0