packar

Hejsan! Idag åker jag och min familj som sagt till stugan i Hörende för att fira midsommar, så håller på att packa. Har bara några grejer kvar så tänkte att jag kunde ta en liten paus och skriva ett inlägg medans jag väntar på att resten av familjen ska komma hem. Hoppas att vädret är som nu hela helgen, soligt och varmt. Love it! Midsommarafton blir väl inte så himla speciell tror jag, middag med familjen och kanske ev. moster och kusin också. Kanske åka ut med båten också, får se.
Kommer som sagt inte ha någon tillgång till datorn där uppe, så förvänta er inga inlägg i helgen. Men när jag kommer hem på söndag (?) så kommer jag börja blogga igen.
Nu har jag inget mer att skriva om tror jag, men jag önskar er alla en riktigt mysig midsommarhelg!

Pussar



Så här kommer min outfit vara på midsommarafton! Eller inte. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0