onsdag.

Sho.
Idag har det varit en lugn skoldag. Det var lagets dag idag, typ 6 kamp (?) på förmiddagen och fotbollsturnering på eftermiddagen. Jag spelade inte. Efter skolan var jag lite med Josefin, sen gick jag hem. Har städat och rensat i mitt rum, har bl.a. rensat min garderob. Fick ut en massa kläder som var för små eller som jag inte ville ha längre så det känns ganska tomt där nu... Måste köpa lite kläder, haha. Skönt att ha det fixat där nu iallafall. Sen har jag gjort en massa annat i mitt rum också. Det tog hela dagen, men ändå ganska skönt och vara ensam och tänka medans man typ städar. Hinner inte med det ibland, måste stanna upp lite ibland och se mig omkring och tänka hur det blev så här och hur jag ska göra nu, ni fattar hoppas jag annars verkar jag väl som typ ett mongo. Aja det är väl det jag är egentligen... Haha.
Imorgon är det sista dagen i 7an, för i övermorgon får vi sommarlov! Så jävla skönt, lovet är riktigt behövt.
Vad ska alla göra på sommarlovet?

Ska sova snart, är skit trött. Godnatt. ♥


saknar menorca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0