nöff nöff

Tjeeenaa bloggen! ;)
Haft en bra dag? Det har iallafall jag!
Träffade Bernice gullunge vid typ 14 (?) och vi åt glass och sen pommes. Här är vi nyttiga, woho! Sen gick vi hem till mig och kollade på "Bring it on - Fight to the finish". Såg dock inte hela, men den var bra så långt vi kom iallafall.
Sen gick vi till Bernice för hon skulle äta, och senare gick vi ut och träffade lite roliga människor, trevligt trevligt.
Och nu sitter jag här, ska snart sätta på en film i think... Fast vi får se om jag orkar, är grymt trött.
Imorgon blir det att träffa Josefinast, får se vad vi hittar på. På kvällen ska vi kanske åka båt iallafall. :D
Har nog inget mer att skriva nu. Så... Godnatt.


Lite knasiga bilder vi tog idag, mihi. Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0