måndaug

Vaknade imorse, åt, kollade på film, fixade mig.
Sen träffade jag Hanna och vi gick tillsammans hem till Josefin. Där hann vi inte vara så jätte länge, för Josefin skulle till sin kusin så Hanna och jag gick hem till Hanna igen. Där åt vi lunch och satt lite vid datorn, mest slapp. Sen gick jag hem och åt middag. Efter middagen träffade jag Hanna, Vendela och Felicia. Vi köpte tre Ben & Jerry's och gick hem till Hanna. Efter ett tag kom Josefin och då satte vi på en film och käka glass. Hann inte se hela filmen, men har sett den innan så det gjorde ingenting.
Imorgon blir det att gå upp tidigt och sen ta bussen med Betty till Fyrishov där vi ska kolla på TV-inspelningen av Stadskampen. Trevligt trevligt.

Ska gå och lägga mig nu, om jag inte ska vara helt död imorgon.

Pusshej


haha minnen Josefin. Ser grovt skabbig ut blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0