lyssnarängen idag

Hej bloggen.

Sitter hemma hos Josefin och väntar på att hon ska äta klart...
Hade lite sovmorgon imorse, men gick upp samma tid som jag brukar annars så hade mycket tid och behövde inte stressa alls. Morgonen var i övrigt sämst. Mådde inge bra. Men det gick över och jag cyklade till skolan. Första gången tror jag haha, men vi skulle cykla till Lyssnarängen sen så. Först bakade hela klassen några kladdkakor och cupcakes. Sen cyklade vi iväg, på vägen blev kladdkakorna och cupkakesen typ mosade. Men goda ändå haha. Det va skit kallt i vattnet, och blev iputtad. Sen stod jag i vattnet upp till halsen ett tag och tillslut vänjde jag mig så då var det faktiskt skönt, men då ville mina små vänner gå upp. På vägen hem cyklade jag och Josefin förbi min stuga, där stannade vi ett litet tag, inte så länge. Snart ska jag väl cykla hem och käka i think, och sen måste jag typ städa mitt rum. (= rensa bort massa gammalt och sånt jag har haft på vinden)
Hoppas alla har haft en bra dag. :)

Puss,


OBS: Flummbild ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0