Lista

10 favoriter:
Färg:
typ gillar det mesta, ;)
Mat: hemlagat
Band: har inget favoritband
Film: massa, typ byter favorit hela tiden haha
Sport:
vettefan
Årstid: sommar
Veckodag: fredag och lördag
Glassmak: hm.. gillar typ de mesta, men love choklad
Tid på dygnet: eftermiddag

9 för tillfället:
Humör:
trött
Smak: eh.
Kläder: grå t-shirt och svarta shorts (pyjamas)
Nagellack: rosa
Tid: 23:26
Omgivning: mitt rum.
Irritationsobjekt: vissa människor som jag allmänt stör mig på.

8 första:
Bästa vän:
alla mina små vänner från dagis, alla va ju typ bästa vänner där haha.
Husdjur: undulat och fiskar
Piercing: hål i öronen
Förälskelse: kommer inte ihåg.
Musik: Avril Lavinge typ haha.
Bil: har inte haft bil.

7 senaste:
Cigarett:
röker inte.
Mat: pannkakor
Dryck: juice
Biltur: körde inte bilen haha, men åkte bil senast igår i think.
Spelad låt: hm, Hanna och jag lyssnade på massa låtar hemma hos henne nyss men kommer inte ihåg vilken vi lyssnade på sist..
TV-program: nåt imorse tror jag.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nej.
Brutit mot lagen: har jag säkert.
Blivit arresterad: nej.
Badat naken: ja.
Varit med på TV: vet inte, haha.
Kysst någon du inte känner: nej.

5 nej tack:
Kläder:
kommer inte på nåt speciellt.
Mat: blodpudding, eeuw
Musik: opera
Dryck: bananjuice, haha
Personlighetsdrag: här skulle jag kunna skriva upp jävligt mycket..

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
satt vid datorn, lyssnade på musik, sov mm.
Du kan höra just nu: min hjärna som tänker haha. fast det kan man väl inte höra?
Du inte kan leva utan: nära och kära, musik, min mobil, min säng..
Du gör när du har tråkigt: lyssnar på musik, kollar på tv ...

3 personer:
Du kan berätta allt för:
..
Du tycker om: mina vänner och min familj
Du inte gillar: falska människor.

2 val:
Kaffe eller te:
te
Vår eller höst: vår och halva hösten, hatar den där mörka biten.

1 önskan: Att få leva lyckligt livet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0