jag är cool

Hej...
Vettefan va jag ska skriva, mitt huvud är lite tomt liksom. o: Får se hur det blir. Huvudet kanske fylls så småningom.
Dagen har varit super. Efter skolan var jag med Hanna och Josefin. Jag fick grodyngel av Josefin som hon fångat i sjön. :D Haha, hoppas dom inte dör. Senare hade jag piano, sista riktiga gången för nästa gång är det avslutning! Eftersom vi slutar om mindre än 2 veckor... Happy! Efter pianot åt jag middag och sen träffade jag Josefin. Vi klättrade i ett träd, de va skitläskigt. Jag är lite höjdrädd, så typ kramade trädet hela tiden, vilket resulterade i en massa bark i håret och på kläderna. Sen var vi med Micke, Oliver och Max. Trevligt trevligt. ;d Och nu sitter jag här och ska snart tvätta bort sminket och sånt där.
Orkar inte skriva mer... Blev lite depp helt plötsligt... Vet inte varför, eller jo, kom och tänka på en sak, som jag inte ska ta upp här!

Aja hoppas alla har haft en supertisdag.

Puss'


jag vet att jag ser ut som en kille på denna bild, men kolla mitt öga!! O: Typ kollar och blundar på samma gång..?

Dagens låt:
Lady GaGa - Alejandro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0