fredagsmys

Hallå bloggen!
Vid lunch åkte mamma och jag till Gränby. Kollade runt lite och fick med mig hem lite grejor. Orkar inte skriva upp eller lägga någon bild just nu, men det kanske kommer.

När jag kom hem gick jag hem till Hanna, där var Josefin också. Där  färgade vi våra ögonfransar igen eftersom resultatet igår inte blev särskilt lyckat, lite bättre idag. Medans kollade vi på film, fast jag kom dit typ i mitten så jag fattade inte så mycket men den hette iallafall "The Women".



Vid 18 gick jag hem och åt. Eller först lagade vi maten, typ "familjematlagning" eller vad man ska säga haha! Grillat kött, muums!

Senare gick jag ut och träffade Hanna och Josefin igen, vi gick typ runt lite och sådär, sen började det spöregna så vi satte oss utanför ica under tak, liksom långt hem till alla typ. Hehe. Vi såg en regnbåge! Tillomed två "över" varandra, fast en var starkare. Ungefär som att den andra var den andras skugga. Tur i ett år, det var så Josefin sa iallafall. Sen gick Hanna hem och jag och Josefin gick hem till Josefin och drack cola och käka popcorn. Och kollade på Peter Pan... Fast bara se en liten bit hahahehehöhö.

Sen gick jag hem och nu sitter jag här. Vill lyssna på musik, men då kommer resten av familjen vakna eftersom jag har mina hörlurar därnere och orkar inte gå ner... LAT? Yes, jag vet.

Imorgon blire att träffa Hanna och Josefin.

Pusshej ♥

Ett av dagens inköp:

Blueberry body butter från THE BODY SHOP. Älskar deras body butters!
Kostar ungefär 165 :-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0