VILA I FRID MIO ♥

VILA I FRID MIO.
Nu behöver du inte lida mer. Smärtan. Ditt lilla hjärta slutade dunka 1 Juli 2010 klockan 14:02.
Mio fino, jag älskar dig.
Du var ingen vanlig hamster, du var en speciell hamster. Du betydde verkligen mycket för mig och jag kommer aldrig att glömma dig.
Vi åkte till veterinären och dom sa att hon hade en tumör i magen, det är därför hon har haft diarre och ont i magen. Mio blev drygt 2 år så hon var ganska gammal och när så små djur blir gamla får dom lätt cancer. Hon skulle inte levt länge till, det handlade om dagar kanske så vi avlivade henne. Sen begravde vi henne på stugan.
Älskar dig Mio, du var den finaste hamstern som fanns. Du var den bästa hamstern på jorden, nu är du den bästa hamstern i himlen.
Älskar dig. ♥




Kommentarer
Postat av: Hanna

Mio fino, erkänn att jag iallafall har lite skills.. finns alltid för dig gumman <333333333

2010-07-02 @ 00:50:26
URL: http://frankiis.blogg.se/
Postat av: Jennü

Så söt liten hamster<3



Min hamster dog också för ett tag sen, eller vi upptäckte hennes kropp i sovhuset för nån månad sen. Blir begravning för henne också snart. Vad fint ni gjorde det!:)

2010-07-02 @ 18:10:49
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0