Deppväder

Hej...
Vaknade ganska tidigt. Grannen klippte iallafall inte gräsmattan imorse, men vaknade av resten av familjen som va morgonpigga.

Har precis gjort klart rulltårtan som jag började på igårkväll. Alltså jag hade ett recept som dom ska stå över natten. Blev inte så rund, haha, den blev mer platt. Men det är ju smaken som räknas, eller hur? ;)

Det spöregnar ute. Kanske förklarar därför jag har ont i huvudet och känner mig allmänt seg, som jag brukar när det är dåligt väder. Men det kan ju vara så ibland om man är känslig mot lågtryck.
Blir kanske en städa rummet-dag idag. Eller så träffar jag nån kompis. Eller åker till stugan. Får se hur jag mår sen.
Ha de bra. :D


om ändå vädret kunde vara lika bra som då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0