Ut

Tjo.
Idag har jag ju som sagt varit med Erika, trevligt trevligt! Har kollat på Rosa och käkat godis, ni vet det som vi är bäst på, vi har varit ute och gått runt lite och så har vi legat på en studsmatta och snackat och kollat på racer moln. Haha visst Erika? Svär de snabbaste molnen jag har sett.
Nu har jag precis ätit och ska träffa henne igen. :)
Dessutom är det ju som sagt något problem med min mobil så fick ha min gamla jätte *host* bra mobil. Men haha det påminner mig om hur mycket kul jag hade när jag hade den mobilen. Okej inte för att en mobil gör så att man har kul eller inte, men ändå.
Fint väder har det varit idag iallafall! Ganska fint åtminstonde, men jag ska inte klaga, för det har ju varit regnigt och kallt jätte länge ju!

Nu måste jag skynda, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0