packar

Hejsan.. Håller på att packa för Åland, vi ska dit på söndag. Och imorgon har jag ingen tid att packa, eftersom jag ska på bröllop hela dagen. Men tänkte att jag kunde ta en liten paus så bloggar lite snabbt.
Idag har jag och Josefin varit på bio, "Eclipse"! Den var riktigt bra! :) Haha jag märkte att det var hål i min godispåse efter typ tre fjärdedelar av filmen, så sämst... Och vad resulterade detta i? Jo, att det hade ramlat godis ner på golvet såklart. Eter bion gick vi runt lite på stan och sen fick vi för oss att vi skulle gå hela vägen hem. Vi kom en liten bit och sen satte vi oss och väntade på bussen. När bussen kom ställde vi oss upp och gick fram mot vägen sådär som man gör när man ska med bussen, men han åkte förbi! Fast han skulle stanna vid den hållplatsen och allt. Gissa om vi blev arga? Sen gick vi till nästa hållplats medans vi väntade.
Nu sitter jag och "småkollar" på fotbolls VM, Uruguay mot Ghana. Inte för att jag är så insatt, men ändå.
Pappa har bett mig att slå in paketet till Lasse och Annika som ska gifta sig imorgon som sagt, så det ska jag göra. Sen ska jag fortsatta packa och sen ska jag nog sova... Är skit trött, har sovit dåligt dom senaste dagarna.
Hoppas alla har haft en superdag, puss



Kommentarer
Postat av: Jennü

Verkligen:)



Varse:)



Nja, jag hade väntat mig det eftersom jag itne sett henne på ett par dagar... sen var det så mycket som hände runtomkring så jag kunde liksom inte visa några känslor...



det här låter helt sjukt men hon ligger i vår frys just nu.. i väntan på att sommaren skulle komma och marken mjukna så vi kunde gräva en grav åt henne.

2010-07-02 @ 22:08:11
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0