jag vet att ni har saknat mig

Haha.
Iallafall så kom jag hem för ungefär 4 timmar sen... Sen dess har jag försökt överleva i värmen i huset här, eftersom det har varit stängt och så när vi varit borta så det var sjukt varmt härinne.
Har haft en dundervecka på Åland! Underbart väder har det varit, och det är ju något av de viktigaste när man åker iväg på sommaren liksom. Har solat, badat, spelat minigolf (jag förlora..) och haft det allmänt trevligt liksom. Målet var att bli brun som en pepparkaka. Omöjligt mål för min del, eftersom jag blir inte brun när jag solar! Känner mig som en kokt kräfta, lite röd så där överallt. Jippie! Haha.
Har fiskat lite också, haha, det är fan kul ju. Iallafall när man får fisk. Jag fick en abborre. WOHO! Fast jag släppte i den igen för den var så liten.
Iallafall skönt att komma hemifrån ett tag. Och dessutom var det mycket skönare på Åland, för där kom det ju haftsvindar i värmen och så, här ligger värmen som ett täcke, kvavt och varmt.
Föresten så kanske det kommer bilder från Åland. Antingen kommer dom kanske imorgon eller så kommer dom aldrig. Dessutom har jag typ inga bilder från min kamera för jag tog bilder på systemkameran som jag inte riktigt vet hur jag ska ladda in bilderna i datorn med... Men äsch.
Nu har Josefin åkt till Thailand... Hon ska vara där i en månad! Saknar dig redan gummsi...
Imorgon blir det nog att åka ut med båten och sen ska jag packa för vi ska till stugan i en vecka eller mer. Fast egentligen behöver jag väl inte packa så mycket eftersom allt ligger i resväskan redan nu haha. Smart jag är eller hur? ;)
Nu ska jag nog sova snart... Är skit trött.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jennü

Haha okej=)

2010-07-11 @ 00:29:54
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0