jag har namnsdag tralalala

Hej svejs.

IALLAFALL SÅ ÄR JAG HEMMA FRÅN STUGISH NU. Kom hem för typ en timme sen och sen dess har jag packat ur bilen och så.
Har haft det super! Har gjort en massa, solat, badat, varit med min kusin, åkt båt, gått i skogen, åkt fyrhjuling, åkt wakeboard (stavas?), fiskat, ramlat i sjön, kollat på film, med mycket mera. Levt ett riktigt lantliv helt enkelt haha! Woho. En sak kan jag säga om wakeboarden iallafall, jag var så sjukt bra, så sjukt bra. LÖGN. Det var första gången jag provade och jag sög, jag kom knappt upp det var skit svårt. Trallalalal. Sen har jag ramlat i sjön, lyckat Johanna. Stod på en sten på en ö mitt i sjön, kom en våg och vips blev det skit halt på stenen så jag halkar ner till magen. Min mobil fick vatten i sig och först var skärmen helt fuckad, men sen fixade pappa det, taaaaaaccckkk!
Föresten har jag inte tagit så mycket bilder från stugan, bara på systemkameran som jag inte vet hur man laddar in bilder till datorn från... Får lära mig.
Jag ser annorlunda ut i spegeln hemma än i den i stugan... Konstigt, men sant jag lovar. :O


Ska göra resten av veckan:
Torsdag: ?
Fredag: ?
Lördag: Vara med Sara :D:D:D:D
Söndag: ?

Haha här har man bestämt mycket. :D
Ska göra något annat nu, pussshejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0