Jag gråter en tår...

SKOJA!
Jag är glad! :D Spanien vann VM-finalen med 1-0 mot Holland. Okej inte för att jag egentligen är så insatt men har man börjat kolla på matcherna måste man ju kolla klart liksom, höhö.
Denna dag har varit så sjukt varm! Har haft som högst 35 grader tror jag! När det är så varmt och orkar man ju typ inte göra någonting, så jag har mest legat i skuggan och läst. Trevligt det med ska jag säga er! Haha. Senare på eftermiddag, vid typ 17 åkte vi ut med båten och bada. Så skönt, det var perfekt värme då alltså. Efter några timmar åkte vi hem igen och när vi skulle äta middag skulle jag hämta lite mer mat inne och när jag kom ut stod Hanna framför mig! Jag blev skit rädd och såg nog inte riktigt klok ut där jag stod med mina makaroner. Hanna och hennes familj var ute på promenad så dom gick förbi och sa hej, trevligt trevligt. Hanna stannade och vi gick ut till en äng och satte oss där och tog lite roliga bilder. (läs galna) Hanna, saknad tjej alltså! ♥
Nu ska jag nog... Hm... Vet inte va jag ska göra, ska nog sova snart iallafall, man blir så trött i den här värmen också.

Förresten! Tack Erika för att du gästbloggade här medans jag var på Åland! Glömde säga det i förra inlägget så säger det nu istället. ♥

Pussar'


Fick bli en gammal konstig bild på mig... Ser ut som jag är kobent. (tror jag det heter) HE HE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0