fredag

Hej sötnosar.
Efter en kort natts sömn sitter jag här igen. Trött, kunde inte sova så bra...
Har ätit lite jordgubbar nyss, älskar jordgubbar. Och jag kom och tänka på en sak, när jag var liten tyckte jag inte om jordgubbar!? Typ inga bär för den delen heller. Jävla spec barn jag var asså.
Iallafall ska jag träffa Josefin snart för vi ska till stan och kolla på bio. Eclipse rättare sagt. Hört att den är jätte bra, och det hoppas jag att den är också.

Planer för helgen:
Fredag: Bio med Josefin, packa, göra kors till Mio. ♥
Lördag: Åka till Stockholm för att gå på bröllop. Några vänner till familjen gifter sig, och han är även min gudfar. Packa.
Söndag: Packa och åka till Åland vid klockan 15 tror jag det var.

Ha en bra dag. Pussar.


En bild på mig från i våras eller vintras eller nåt... Var tvungen att täcka ansiktet, om ni hade sett det jag svär ni skulle skita på er. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0