Filmkväll

Hejsan.. När Erika och jag träffades på kvällen igen så hade jag (smart som jag är) fortfarande på mig shortsen, så det var lite kallt, så vi gick hem till mig för att jag skulle byta till nåt varmare liksom. Men då bestämde vi att vi skulle kolla på film istället så då poppade vi popcorn och satt och degade framför filmen. Åååh va vi älskar V**l*... Eller hur Erika? ;) Efter hon hade gått satt jag och Emil och slötittade på olika rätt dåliga och tråkiga program och spelade lite kort och sånt. Mamma och pappa har varit borta hela kvällen, dom kom hem för ungefär en timme sen så vi hade FF. Haha som man sa när man va mindre.
Aja.
Är skit trött. Blir nog att sova nu, så sov gött, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0