28/7

Tjenis penis!
Kollade precis klart på "50 first dates". Kul film de där. Fast läskigt att vakna varje morgon och inte komma ihåg va som hänt dagen innan och dagen innan det och... Tills ett år tillbaka. Undra om man kan få så i verkligheten? Ingen aning.

Vaknade typ 9 av att vår granne typ klippte gräsmattan. Typ precis utanför mitt fönster! Får man ens göra det så tidigt på morgonen? Jadu.

Erika smsade imorse och sa att hon inte kunde träffas idag, hon mådde inte så bra. Satt. :(
Så jag åkte till stugan istället. Vi håller på att renovera där så jag hjälpte till lite. Gick bra, klippte gräsmattan. Bravo Johanna bravo.

Dagarna bara flyger förbi. Jag hinner inte med... Vafan snart är jag väl typ 78 år och gråhårig.

Ska sova nu. :) Hoppas inte grannen klipper gräsmattan imorgon. Då skriker jag åt honom.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0