söndag & måndag

söndag:
Träffade Sara vid typ 2 lr 3, vi va ute lite & så. Jag svär vi sa att de va skit kallt typ 800 ggr, men de kanske jag redan har skrivit igår, kmr inte ihåg... Thihi.
Sen gick vi hem t Sara & gjorde varma mackor, och sen kom Erika. Vi kolla på film, gissa vilken? "Hitta Nemo", vi har blivit barn igen, hoho. Sen gick jag hem & då råkade jag gå fel i Sävja... Jag visste inte riktigt hur man skulle gå & då gick jag åt fel håll, lyckat..! Men som tur visste jag vilken väg som jag kommit från så till Sara igen så då fick jag börja om från början igen... Då kom jag rätt.

måndag:
Har varit hemma hela dagen.
Gick upp typ klockan 8, snacka om att jag va trött. Jag orkar inte skriva upp anledningen. Höhöö.
Men jag har åkt lite längdskidor, sen har jag typ inte gjort så mkt.

Nu ska jag göra mig iordning, för ska träffa bästa Bernice!
Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: bernice

vi kmr ha det bäääst :) <3

2010-01-04 @ 16:26:38
URL: http://bernicebauers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0