snurrig

uuuh det är fett läskigt, jag är helt snurrig typ! Asså om jag typ legat ner & ställer mig upp virvlar allt omkring typ... Men jag hoppas det försvinner snart..,

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska kanske träffa Jutt?, vi får se.

Och jag har damp på min tv. :( Asså jag svär ni skulle också bli arga på den. Den har typ problem med signalen från mitt rum (?), & jag måste stå på ett visst sätt på en speciell plats i mitt rum, eller iaf ha typ handen eller foten på det stället, då funkar den. Men så fort jag sätter mig på typ sängen eller nånstans så får den ingen signal? Men den fixar väl sig så småningom... Okej jag fattar om ni inte förstår.

Jag kan vara lite konstig ibland... Asså nu har jag lust och städa mitt rum! (??) Ska nog göra det. Fast jag kommer nog tröttna snart haha.

låt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0