minimuffins såklart

Dagen har varit dunder!
Skolan va lite småseg. Jag va grymt trött, & typ kände mig inte social alls, ville bara gå hem & lägga mig typ. Så förlåt mina små vänner om ni trodde jag va arg på er! För det var/är jag inte.
Efter skolan åkte jag, Hanna, Betty & Jutt buss från skolan till ica, tjockisvarning! Vi köpte choklad & drog hem till Jutt. Fast Hanna följde inte med för hon skulle bort över helgen. Hemma hos Jutt käka vi mellis, haha, & sen gjorde vi muffins. Med chokladbitar i (det va därför vi köpte choklad på ica). Fast vi gjorde dom i knäckformar så de blev minimuffins. Vi är bäst. En sats smet skulle bli 60 minimuffins, men vi gjorde dubbelsats för de såg så lite ut när vi väl hade gjort en... Men ändå blev det bara 60 i slutet!? Skulle ju faktiskt blivit 120! Konstigt, vi åt kanske lite för mkt deg. Betty & Jutt kanske ska sova här hos mig inatt, hope so! Men de kanske inte går... Jag måste ringa dom sen efter maten. & jag va ju så lyckad, Betty hade min mobil när jag gick hem. Så hon har den nu. Fast ska få den ikväll även om hon kanske inte sover här.

Bilder från dagen laddar jag upp sen, senare ikväll eller imorgon för jag har ju dom på min mobil.

Love you all.

bild i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0