min dag.

Hej bloggen & du som läser det här! Haha!
Idag vid typ 13 åkte mammii & jag längdskidor! Vi åkte typ en ganska lång bit. Det är skönt att få komma ut och röra på sig lite. Dessutom är det inte lika kallt som de va typ förra veckan.
När jag kom hem tog jag det bara lungt. Jag somnade i soffan, haha. Sen när jag vakna frös jag och va skiit trött, skulle egentligen kanske träffat Hanna, men det blev inte så.
Sen har jag tränat lite också, och stretchat. (stavas?) Och snart ska jag gå och duscha, men först ska jag tipsa om en mascara:
"The colossal volum' express mascara" från Maybelline. Den är bra och ger fin volym! ;)
Kostar runt 100:- , kommer inte ihåg exakta priset.



Ha det bra,



Kommentarer
Postat av: M

Men vad har du för planer för kvällen då?:D

2010-01-18 @ 17:21:20
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0