godmorgon!

Vaknade för typ en timma sen. Jag kunde inte somna om så jag kolla lite på tv. Och nu sitter jag här.
Igår var det superroligt! Jag älskar lördagar. För då är man ledig. Man är ju det på söndagar också såklart, men då ska man ju till skolan dagen efter, det blir liksom inte samma sak som på lördagar. För då vet man att man kan sova länge dagen efter. Fast jag kan ju inte sova så länge, eftersom att när jag vaknar kan jag oftast inte somna om, men iallafall längre än jag sover på vardagar! ;)
Idag har jag inget planerat, så jag får se vad jag hittar på, haha. Fast jag tror att jag ska städa lite i mitt rum, det kan behövas.





Kommentarer
Postat av: tove

sv : Tack !

fortsätt komentera och besöka min blogg!

älskar dig.

2010-01-17 @ 11:26:40
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0