slooowwlyyy.

Öh, rubriken är ett ord i en låt som jag lyssnar på nu och det ordet kom precis nyss så det blev så...

Hej, och förlåt för dåligdåligdålig uppdatering. Har typ inte varit på datorn på typ 2-3 dagar, har inte haft tid eller lust...

Dagen har varit bra. På bilden gjorde vi ett till ansikte av gips på Hanna B, för den förra som vi gjorde med tapetklister och tidningspapper blev lite misslyckad, gips gick myycket bättre!
Så här såg älsklingsBetty ut!
Läskigt att vi täckte ögonen, jag skulle fått panik tyyp, men Betty sa att det var okej, och hon lyssnade på musik och sånt så det gick toppen!



Efter skolan lekte jag med Hanna! Vi gjorde chokolatte, vindruvor doppade i mjölkchoklad och några chokladhjärtan med cornflakes med chokladen som blev över från vindruvorna och kolla på One Tree Hill! Über gott. Älskar dej sötis!

Vindruvorna ser lite brunaktiga ut men dom är gröna!

Aja, nu sitter jag här och har ont i benen. Träningsvärk. -.-

Dagens roligaste:
Vi snackar om nåt program på tv och då säger Hanna va det heter med engelsk dialekt.
- Arlanda Stockholm.
Då frågar jag:
- Hur säger man egentligen Stockholm på engelska?
Hanna helt lugnt och seriöst:
- Tv3 Play.

WHAT Hanna, sover du eller nåt? x'''')

Dagens låt:
Owl City - Fireflies


Hoppas alla har haft en bra dag, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0