dålig uppdatering!

Morsning korsning...
Har inte bloggat på typ två dagar, har inte varit på datorn i överhuvudtaget. Så förlåt för det. ;)
Dagen har varit great! Vi hade spanska prov idag, och det gick bra tycker jag, eller jag är nöjd. Fast har ju inte fått reda på resultatet, men ändå. Haha, på bilden va de fett kul, för jag la tapetklister och tidningspapper i Hannas ansikte! Asså, det var ju meningen, och hon hade plast under. :) Vi håller på att göra en modell av en människa, asså i mänsklig storlek och idag gjorde vi ansikte och händer, thihi.
Senare på eftermiddan hade jag utvecklingssamtal, det gick bra. Hade nått målen i alla ämnen, wiiiieee! Vi har ju inte betyg förrän i 8an.

- Just nu sitter jag iallafall hemma och pluggar... Vi har svenska prov, satsdelar imorgon, + engelska förhör och matteläxa! *hjälp* Ska stänga av datorn och fortsätta göra matteläxan nu.

Hoppas ni har haft en bra dag,
PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: Sara<3

SV: tkr din är grymt snygg ;) Puss på dej tbx :D<33

2010-02-10 @ 20:49:56
URL: http://karolinaochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0