11:42

Godmorgon!

Nää, vet inte om det är godmorgon längre. Har varit uppe några timmar satt det är inte godmorgon för mig iallafall haha. :)
Har inte bloggat på skitlänge, jag vet. Jätte dålig uppdatering, jag vet. Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara på bloggen nu. Får se...
Okej.
Fredag:

Först var jag i stallet och red. Skitkul! :D Sen åkte jag in till stan och träffade Erika och Sofia! Kul att träffa er sötnosar! Sofia var det skitlänge sen jag träffade. Måste träffas oftare! ♥

Lördag:

Jag och Emil skulle egentligen passat min lillkusin Selma. Men det blev inte så. Fast hon sov över till söndag istället med min faster. Kulkul. :)

Söndag:

Ja det är ju idag det. :) Kusin och faster åker snart hem till Stockholm. Efter dom har gjort det ska jag åka med mamma eller pappa och köpa nya längdskidor till moi. Efter vet jag inte va jag ska göra.
JUST NU SKA JAG IALLAFALL SKRIVA UT LITE LÅTTEXTER TILL SÅNGEN.


Pusss


Kommentarer
Postat av: adina

kul med låttexter, är det egenskrivna:)?

2010-02-28 @ 20:07:50
URL: http://miniadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0