08:25

Godmorgon alla söta bloggläsare! ;)

Klockan är 08:25, och jag har tråkigt. Jag kan inte sova... Dessutom somnade jag ganska tidigt igår kväll. Va grymt trött! Och igår kväll när jag skulle sova, innan jag fixade mig och så skulle jag bara lägga mig i sängen ett liitet tag, men då somnade jag... Sen vaknade jag typ halv 3 och då va alla lampor tända i mitt rum, som jag inte hade släckt... Aja, gör väl inget om jag vaknar lite tidigare idag, det blir en längre lördag, I looove lördagar haha. Ameeh seriöst, det är "långt" kvar tills skolan börjar, man kan lägga sig sent, utan att behöva tänka på att man ska upp tidigt nästa morgon mm.

Har iallafall gjort en till header, jag veeet att jag gjorde en igår kväll, men hade ändå tråkigt nu på morgonen. Fast jag har inte bestämt mig för om jag tycker om den eller inte, men vi får se hur länge den blir kvar! Kommentera gärna! :D
Kramar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0