- min dag

Hej!
Dagen har varit rätt seg, i skolan asså. Har haft ont i huvudet och känt mig febrig och så, men de gick iallafall. Efter skolan hade jag sång, första gången, kulkuuuuul. Träffade Hanna och Mimmi ett tag på stan, men jag hade ju lite bråttom så inte så länge. Efter sången träffade jag mamma på stan och vi kolla lite på skor, köpte ett par såna här sandaler, gladiatorskor eller alla säger ju typ olika. Haha nu tänker ni säkert "sommarskor? Det är ju vinter! " Men vadå, man måste ju vara tidig, annars kanske dom inte finns kvar när det väl är sommar. Fast känns som om det är skit långt till sommaren, men aja. Blev jätte nöjd med dom iallafall!
Kyss


Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0