WoW

Hej sweeties! Vet att jag inte har bloggat på typ 2 dagar, men har inte haft tid.
I tisdags när jag kom hem kollade jag typ på film och fixade mig och sånt. Var hemma och chillade iallafall. I onsdags var det att gå upp tidigt och gå till skolan. Fast som tur var jag inte så trött när jag vaknade på morgonen, det var skönt. Men tröttheten kom senare istället, blää. Så segt att gå till skolan, men kul att träffa alla kompisar och så efter lovet. Ett litet minus är att vi nu är 31 personer i vår klass nu. Men men... Efter skolan var jag med Sara, Erika och Nathalie. Sen Alexandra också. Trevlans. :)
Idag kom Hanna och Hanna till skolan också, saknade människor där alltså! Dom var inte i skolan igår, dom var lediga.  Vi tog också klassfoto idag... Usch. Efter skolan mötte Emil mig och vi gick tillsammans hem, trevligt, så tråkigt att gå hem själv.
Nu ska jag göra något annat. CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0