OnSdAg

HEJ sötnosar.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Alltså, har liksom inget speciellt att skriva om, och det blir väl tråkigt att läsa om va jag gör om dagarna hela tiden... Men jag är inte så bra på att komma på va jag ska skriva om haha. :D Men kan ju alltid börja med va jag gjort idag haha... Jo, var ju i skolan idag som vanligt. Roligt? Nej inte direkt. Vi hade konditionstest också... Konditionstest kan ta sig! Varför får man betyg i kondition? Aja jag fick iallafall godkänt och det är jag nöjd med, det är det viktigaste. Sen hade vi engelska och spanska och matte också, blä inget skolhumör alls. Jag länktar tills höstlovet... Nog pratat om det negativa nu! Efter skolan gick jag, Hanna, Hanna och såklart Josefin hem till Josefin! Och hon gav oss en varsin chokladkaka för den lyckosen hade vunnit på chokladlotteri. Tack. :D Sen kom Lana också. Ungefär då började regnet ösa ner, det åskade och blixtrade också. Usch. Typ när regnet började avta lite kom Adde och Micke också, och lite senare kom Viktor. Vi gjorde i stort sett ingenting, kollade på tv. Efter ett tag gick vi ut. Sen gick typ alla hem och åt. Jag och Lana åt hos Betty, vi åt paj och pannkakor. Efter maten gick vi till Viktors house där Hanna och Josefin va och typ gosade lite med hans hund och kollade 2 minuter på Farsan, sen gick vi ut och träffade Adde, Micke och Jimmy. Vi typ... Plockade äpplen. Vilka liv. Haha jo. Men kul kväll iallafall. :*
Nu ska jag sova. SOVA. Borde sova nu, är astrött. Eh, godnatt.


Bild jag tog för 5 minuter sen. Ser inte normal ut. MEN MAN MÅSTE JU BJUDA PÅ SIG SJÄLV. Vi säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0