Bieber fever

Hallå bloggen! Skolan var helt okej, först svenskadiagnos, typ en sån som lärarna ska se vad man behöver jobba med under året. Den var ganska lätt tyckte jag. Sen no tror jag de va. Då bestämde vi bara när vi skulle ha matte och no. Sen hade hela skolan en slags fem(?)kamp, "Fredagskul", då man hoppade säck, gick på skidor, kastade ärtpåsar i typ hål och massa annat. Efter skolan gick jag med Josefin hem, var hemma hos henne drygt en timme tills hon skulle åka iväg över helgen.
Efter gick jag och Emil till ica och köpte godis hihi. Sen kom pappa hem med kina mat också! Jag älskar kina mat! Varför kunde inte Sverige komma på sån mat? Eller så är det bara för att det är annorlunda än svensk mat? Tänk om typ dom som bor i Kina bah: ÅÅÅH KÖTTBULLAR! SILL OCH POTATIS! Inte vet jag.

Ikväll blir det nog hemmakväll med familjen, har iallafall inget annat planerat..
Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik, gammalt och nytt, dåliga och bra. Nejdå jag skoja, bara bra! :D Haha.
Skönt med fredag iallafall... Bra start liksom, med bara tre skoldagar. Jo.
Tror inte jag bloggar mer ikväll, isåfall godnatt! :*

hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0