Usch

Hallå bloggen... Kollar på ett program som går på tv nu. Det handlar typ om fiskar och sånt och då sa dom att det finns "fiskar" som en av misstag simmat in i en killes ***..! Killen hade stått och kissat i vattnet och då hade helt plötsligt en liten firre simmat in där. Nån som suger blod typ. Så den åkte antagligen in där för att se om det fanns blod. Jag tror att den på något sätt blev attraherad av urinet... Efter fyra dagar opererade dom bort fisken. Fisken visade sig vara 15 cm lång! Alltså fisken var typ masklik, det har jag inte sagt. Och så finns det fiskar som har ätit upp en människa inifrån. Några personer hade hittat två manslik som hade varsitt hål på kroppen, så dom trodde att dom hade blivit skjutna. Men när en sån där som kollar i döda kroppar kollade i männens kroppar såg dom att kropparna var ihåliga! Alla organ och sånt var borta, istället fanns där massa små fiskar. Dom hade alltså käkat deras organ. ASSÅ FYFAN.
Jag vet inte vart dom här fiskarna finns, fast jag tror det var i Amazonas.
Jag hoppas att detta inte är sant. Fast det är det... Jag skaaldrig bada i Amazonas iallafall. Fast vet inte ens om man kan det haha, eller asså klart man kan, man kan ju bada i typ alla vatten. Men jag menar om man "brukar" bada där hehe. Aja.

Pusshej


Inte för att dom såg ut så meeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0