Lista ♣

OM JUST DIG

NAMN : Johanna Fredricsson
FÖDD : 23 september 1996
BOR: Uppsala
SMEKNAMN : Jh. Fråga inte varför haha.
INTRESSEN : typ. lite olika
SKOLA : Sävjaskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Ja
LJUGIT : Jo..
SVIKIT NÅGON : Min kusin, ha ha
KÄNNT DIG SÄMST : Ja
GRÅTIT : Mm
SKRATTAT : Klaart
VARIT SJUK : Sådär
VARIT UTOMLANDS : Om Åland räknas som utomlands
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Jaa

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA :
Ofta och ofta, när jag är ledsen
SKRATTAR DU OFTA : Haha jo
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Seg
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Ganska bra, eller det varierar
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Ja, vem har inte?

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNANAD: Nej
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Njä
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: -
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Njae, vet inte
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ne
OM JA, VEM : -
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD?: Ingen
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ..
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN : Jo
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : gulliga :)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : blandning
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Längre än mig, men jag är ju inte så lång satt
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spelar ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR : Nä

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Inget, rödbrunt typ
ÖGON FÄRG: Blågröna
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Långt
SNYGG ELLER FUL: Ful
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: vissa saker, men långt ifrån allt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ibland

ELLER TVÄRTOM? : Det med
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Nej inte va jag vet iaf
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Jo ganska
SMINKAR DU DIG: Ja
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN: haha är inte vacker med heller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0