12 saker ni kanske inte visste om mig

• Jag tycker om att vara för mig själv, typ sitta och läsa eller pyssla med något annat.
• Jag älskar att sjunga och har sjungit sen jag var pytteliten.
• När jag var mindre sa folk till mina föräldrar att dom tyckte att jag skulle passa perfekt i en typ vitaminreklam eller liknande, pga mitt rödlockiga hår, det gjorde så jag såg frisk ut eller nåt.
• Jag är allergisk mot pälsdjur, hö, pollen, äpplen och några andra saker.
• Jag är född i Stockholm, men flyttade till Uppsala när jag var 2 år.
• Jag älskar att kolla på töntiga ioch barnsliga filmer och program, om dom får mig att må bra spelar det ingen roll.
• Jag har aldrig blivit stucken av en geting.
• Jag har fräknar på kinderna, händerna, knäna och armbågarna.
• Jag har 39 i skostorlek.
• Jag älskar att rida, men gör det inte så ofta nu längre pga min allergi.
• Jag har jättelätt att komma ihåg namn.
• Jag har gått på basket, och jag sög. Dock spelade jag typ 6 träningar och 1 match.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska göra mig i ordning lite, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0