Rullar fram

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram ? Har den låten på hjärnan... Aja. Heeej alla söta plus alla mindre söta. Skoja, alla är söta på något sätt viisst? Iallafall, skolan var helt okej. Förutom all jävla otur jag och Betty hade då, asså damp! Vi gick hem på lunchen och åt, då hände det lite saker som jag inte orkar ta upp här just nu, hihi. Men sen blev det bättre, både engelska och spanska förhören kändes bra och jag blev nöjd.
Efter skolan åkte jag och Josefin hem till henne och käka nuddlar, vår specialitet you know. ;) Sen träffade vi Hanna och Lana och vi åkte till sävjaskolan och nördade oss. Sen träffade vi Tommy och vi stod vid uppsävjaskolan aslänge. Trevligt trevligt. Fast Hanna såg regndroppar, fast det var egentligen bubblor. Och Josefin, Tommy och Lana var allmänt konstiga. Det var bara jag som var normal. HIHIHIHIHIHIHIHI.
Iallafall så idag mår jag bra. JAG MÅR BRA. Körv.
Ikväll kanske jag går ut, fast antagligen är jag inne och gör läxor. Dom måste ju göras också, nån gång. Nu när vi har betyg och allt och jag satsar på MVG i alla ämnen. ;)
Pusshej LeVeRpAsTeJ



VADÅ BJUDA PÅ SIG SJÄLV? Helt oredigerad plus tagen typ på natten...

Kommentarer
Postat av: Hanna

- nej. du är finast. <3

2010-08-31 @ 20:20:26
URL: http://frankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0