Adore you

Hej alla glada, plus alla sura såklart. Jag är iallafall glad, plus lite sur. Glad för att... Bara för att. Och sur för att jag har problem med matteläxan. Men jag har lovat mig att göra den så, jag tänker inte ge upp... Sen ska jag också göra den underbara so läxan också. Det har jag också lovat mig själv haha. PEPP JOHANNA!
Skolan idag var rätt kul. Först no, vi kollade på film som handlade om koraller... Sen idrott, var inte med så de va chill. Sen lunch och spanska efter det. Den enda riktiga lektionen idag, och den gick snabbt, det va bra haha. Sen när vi skulle ha slöjd var inte våran lärare så vi fick sluta, woho. Efter skolan lekte jag med Josefin, vi typ degade vid datorn. Typ vid halv 6 gick jag hem för hon skulle ha ridning. Och sen dess har jag typ suttit här. Datanörd. Aja... Det har inte varit precis toppväder idag heller satt... :$

Nej nu ska jag typ dricka lite te eller nåt.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: bernice

- precis, du sticker lixom ut. typ annorlund, lixom COOL :d ♥

2010-08-26 @ 21:47:31
URL: http://bernicebauers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0