Måndag

TJENAAA! Sitter i sängen och chattar med Hanna pyttipanna! :D Saknad tjej det... Idag började mamma och pappa jobba så då känns det verkligen som att vi ska börja skolan snart... Och det ska vi ju, om drygt en vecka. DRYGT!  Aja. Idag vaknade jag tidigt pga en väldigt konstig dröm... Jag drömde att min pappa blev uppäten av en dinosaurie? Uuuussch, hemskt. Fast lite komiskt att det var en dinosaurie. Aja. Sen somnade jag om i någon timme och gick då upp och spelade wii, thihi. Åt frukost och sen började jag må lite konstigt... Hade ont i huvudet, kände mig helt tung i huvudet, men sen när ösregnet upphörde och jag gick ut och satte mig försvann det turligt nog. Kanske var typ brist på frisk luft, haha inte vet jag. Ungefär vid middagen träffade jag söta Josefin, och vi gick till ica och köpte lite gottigotti och sen började det spöregna igen så då satte vi oss under ett träd och snackade och lite sånt. Sen när vi skulle typ gå hem till mig eller nåt så träffade vi Mimmi och Frida och dom skulle hem till Frida och kolla på film så vi hängde med, trevligt trevlig! Vi kollade på "Från andra sidan", klassiker haha! Sen gick jag med Josefin hem till henne för det visade sig att jag kunde vara ute en timme till, och vi satt och tryckte vid datorn och lyssnade på mjusik. Haha och vi skrattade som två... Eh helt enkelt som Josefin och Johanna då. xd
Imorgon blir det att kanske träffa Hanna och sen träffa Josefin när hon kommit hem från seglarlägret!
Dröm sött, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0