Lördag & Söndag

Hej sötnosar! Sitter här och sjunger... Haha. Bloggade inte igår, jag vet. Hade inte tid helt enkelt, dah. Igår var jag ju på Gränby, det jag köpte kommer lite längre ner. Nästan bara basplagg och sånt. Köpte dessutom ett par skor som jag ska ha typ när det blir lite kallare och så, och en jacka. Juste, köpte en t-shirt till ochså, den är blå med tryck på magen. Glömde fota den hihih...
Imorse kollade jag på film, "Flickan från ovan". Den var bra tycker jag, typ ganska hemsk att hon blev mördad men... Av ett jävla psyko. Senare gjorde jag lite grejs här hemma, sen var jag ute och sprang. Duktigt Johanna. Haha. Snart ska jag åka till stallet, det var ju länge sen jag träffade min älsklingspålle ju. Bara jag inte får typ allergichock. Haha närå brukar inte blå SÅ allergisk, men ska ju ta tabletter innan satt...

Oj... Hann inte skriva klart innan jag åkte till stallet. Satt aa nu är jag hemma. Halsen är irriterad och ögon och näsa rinner, myysiiiigt. Åh önskar jag inte var allergisk. Tog tabletterna lite för sent, dom hann inte värka. Bajs. Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig tidigt ikväll. Skönt, är skittrött.
Nej nu måste jag dra. Pusshej leverpastej!

Allt det här är från HM.
1 - Röd huvtröja, 249:-
2 - Lång randig t-shirt, 50-100:-
3 - Långärmad, vanlig grå, 98:-
4 - Gul t-shirt med tryck, REA, 30:-
5 - Grå t-shirt med "puff på axlarna", 79.50:-
6 - Grön t-shirt med tryck "Love Hope Peace", 99:-
7 - Mörk blågrön munkjacka, 199:-
8 - Svart väska med fransar, det som ser "randigt" ut på väskan är fransar, 99:-
9 - 6pack armband, 79.50:-
10 - 3pack ringar, 49.50:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0